markalara profesyonel dağıtım desteği
Sorumluluk

Satış Stratejisi

Ulaş Gıda Satış Ekibi  "zor olanı hemen yaparız, imkansız biraz zaman alır" felsefesiyle sorumluluklarına sahip çıkar.


Disiplin, titizlik, güven ve azim; satış sorumluluğunun yapı taşlarıdır. 

Ulaş Gıda Satış Stratejisinin ana felsefesini ve müşterilerine sunduğu finansal avantajların detaylarını incelemenize sunarız...

Satış Stratejisi; müşterilere "hızlı ve sorunsuz" sipariş temin imkanı veren ilkelerden oluşur.


* - Ürün alırken de satarken de asıl kazanç; satış koşulları ile avantajların "doğru yorumunda" gizlidir.
* - Distribütörlerin Ulaş Gıda sisteminin işleyişine olan güvenlerinin ardında disiplinli ve titiz sipariş yönetimi vardır.
* - ULAŞ satınalma bölümü; müşterilerin talep edeceği ürünleri, 365 gün "her an satışa sunulacak" şekilde deposunda hazır bulundurur.
* - Satış sorumluları, müşterilerine aşırı stok yaptırtmak yerine "raflarını ürünsüz" bırakmamak için "sıkı satış takibi" yapar.
* - Ulaş yöneticileri, satış noktalarına aldıkları ürünleri "nasıl satacaklarına dair" pratik satış bilgileri vererek, kampanyalarla ilgili detaylı bilgi verirler.
* - Son kullanma tarihli ürünler; sistemli izlenerek, iadeler konusunda "duyarlı ve kolaylaştırıcı" bir yaklaşım izlenir.


Ulaş Gıda, kredibilitesi onaylanan müşterilerine, çok çeşitli ödeme enstrumanları sunar.
- Araca Nakit Ödeme
- Araca Kredi Kartıyla Ödeme
- Çek ile Ödeme
- 2. Ziyarette Nakit Tahsilat

© 2012 40nar All rights reserved.